luni, 4 mai 2015

Dan Voiculescu este o chintesență a epocii de tranziție spre nicăieri, pe banii și pe sărăcia proștilor.
Acest individ ar fi luat vreo 500 de ani de pușcărie în America. Judecătorii români sunt băieți culanți, mai ales de când se ocupă Buzică Murată de soarta Justiției.
Urmărindu-i atent urcarea și decăderea, aș propune să li se reducă escrocilor anii de pușcărie, dar nu pentru cărțile plagiate de negrii liberi, după metoda doctorului Ponta. Pentru toți hoții trebuie să se dea o singură temă impusă pentru cărți: „Cum am furat?”. Cum v-am prostit în față? Cum v-am convins că eu mâncam varză călită la micul dejun, cea mai mojică insultă la adresa românului obișnuit. Da, mulți români mănâncă varză călită la micul dejun, la prânz și la cină ca să poată varanii să fure mai mult. Ce bibliotecă am putea face așa pentru instituțiile statului! Ce manuale didactice pentru procurori, judecători și pentru polițiști!...
Pe ce bază documentară să scrie cărți de specialitate un borfaș la pârnaie? Nu, el trebuie să ne povestească schema lui de succes și atât. Apoi, judecătorul, ân funcție de gradul de acuratețe a evocării, să decidă cât îi reduce din pedeapsă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu